Описание товара
Подробности
Решение Fortinet для защиты в Центрах Обработки Данных, обеспечивает всестороннюю корпоративную защиту физических и виртуальных серверов с одной стороны от внешних угроз, а также обеспечивает защиту межсерверного трафика внутри Центра Обработки Данных. Виртуальный сервер FortiGate VM позволяет мгновенно разворачивать новые сервера, обеспечивать безопасность различных участков ЦОД. Виртуальный сервер обеспечивает полный набор функциональных возможностей обеспечения безопасности и сетевых сервисов, на уровне аппаратных платформ. Также вы получчете возможность разворачивать комплексные смешанные системы, состоящие из аппаратных и виртуальных межсетевых экранов.
- Увеличивается понимание трафика в виртуальной ифраструктуры, его визуализация
- Возможность мгновенного разворачивания платформы, нет необходимости ждать доставки аппаратного сервера
- Возможность управления аппаратными и вирутуальными серверами с одной платформы
- Простая система лицензирования, нет платежей за пользователей
- Поддерживается множество платформ виртуализации
Дополнительная информация
FortiGuard™ Security Services
FortiGuard Labs offers real-time intelligence on the threat landscape, delivering comprehensive security updates across the full range of Fortinet’s solutions. Comprised of security threat researchers, engineers, and forensic specialists, the team collaborates with the world’s leading threat monitoring organizations, other network and security vendors, as well as law enforcement agencies:
- Real-time Updates — 24x7x365 Global Operations research security intelligence, distributed via Fortinet Distributed Network to all Fortinet platforms
- Security Research — FortiGuard Labs have discovered over 170 unique zero-day vulnerabilities to date, totaling millions of automated signature updates monthly.
- Validated Security Intelligence — Based on FortiGuard intelligence, Fortinet’s network security platform is tested and validated by the world’s leading third-party testing labs and customers globally.
FortiCare™ Support Services
Our FortiCare customer support team provides global technical support for all Fortinet products. With support staff in the Americas, Europe, Middle East and Asia, FortiCare offers services to meet the needs of enterprises of all sizes:
- Enhanced Support — For customers who need support during local business hours only
- Comprehensive Support — For customers who need aroundthe-clock mission critical support, including advanced exchange hardware replacement
- Premium Services — For global or regional customers who need an assigned Technical Account Manager, enhanced service level agreements, extended software support, priority escalation, on-site visits and more
- Professional Services — For customers with more complex security implementations that require architecture and design services, implementation and deployment services, operational services and more.