Описание товара
Подробности
Polycom CX8000 для Microsoft Lync разработан для взаимодейтвия средствами Lync 2013, что позволяет расширить существующие возможности Microsoft Lync для больших переговорных комнат. Polycom CX8000 объединяет в себе возможности Microsoft Lync с интуитивно понятной интерктивной системы, каждый может начать общаться с использованием системы без дополнительного обучения.
- Система под управлением программного обеспчения Microsoft Lync, оптимизированная для больших переговорных
- Включает в себя систему управления Crestron, в том числе интерактивную панель, блок управления
- Расширенное взаимодействие возможно при использовании электронной виртуальной доски на которой могут демонстрироваться документы для совместной работы
- Простой способ попадания в комнату конференцсвязи с использовании настольной панели
- Поддержка видео с разрешением 1080p30
- Регистрируется на Microsoft Lync Server 2013, Lync Online и в гибридных решениях Lync
- Интеграция с Microsoft Exchange Calendar
- Портал администрирования системы
Дополнительная информация
Product specifications
Key features
- Deployment options
- Traditional front-of-room camera
- Center of table camera - Single or dual monitor support
- Ready for addition of one or two touch-capable main monitors - Crestron-ready
- Integrates with the complete line of Crestron automation solutions, controlled from the CX8000 tabletop controller1
Product versions
- CX8000 FOR
- For deployment in front-of-room camera configurations - CX8000 360
- For deployment in center-of-table camera (CX5100) configurations
Kit contents
The Polycom CX8000 FOR kit ships with:
- Crestron UC Codec for Microsoft® Lync®
- 10” Tabletop Touch Screen Controller
- Wall Mount Kit for 65” Touch Display2
- Sound bar
- HD camera with built-in microphone
- Cables and accessories
The Polycom CX8000 360 kit ships with:
- All components in the CX8000 FOR kit
- CX5100 Unified Conferencing Station
Connections
- Network: 10Base-T/100Base
TX/1000Base-T Ethernet with 14 ft (4.3 m)
CAT6 cable included
USB
- (4) USB 3.0, (2) USB 2.0 ports
- USB host for camera, touch displays, optional table mic, and mouse/keyboard (camera and touch display cables included)
• Content video input
- HDMI or VGA for one content source device. 30 ft (9.1 m) cable included
• Display video outputs
- (2) HDMI for monitor video (cables included)
• Table top controller
- DM 8G+™ with PoDM with attached 25 ft (7.62 m) cable included
• Analog line-level stereo audio output
- Sound bar
Power
- Overall system rating (exclusive of monitors, CX5100): 120-240 VAC, 50/60 Hz 3.0A
- Sound Bar: 0.3A Max; 25w per stereo channel
- PoE module: 0.5A, 13BTU/hr @ 240 VAC
- Codec: 1.25A, 287 BTU/hr
Wall mount
- Mounts to wall or mobile cart (available separately)
-12° tilt adjustment - Built in lateral shift
- 160 lb (72 kg) weight capacity
Tabletop touch screen
- Dimensions: 4.76” H x 10.13” W x 5.85” D (121 x 258 x 149 mm)
- Cable Length: 25 ft (7.62 m)
- Color: Black
Environmental requirements
• Operating & Non-operating
- Temperature: 5 to 40ºC
- Relative humidity: 15 to 85% (non-condensing)
Regulatory compliance
- Safety
- 2006/95/EC low voltage directive
- UL 60950-1/EN 60950-1
- CSA C22.2 60950-1/IEC 60950-1
- AS/NZS 60950-1 - EMC
- 2004/108/EC EMC directive
- CISPR 22 (ICES, AS/NZS)
- FCC 47CFR Part 15
- EN 55022/EN 55024 - Environmental
- 2011/65/EC RoHS directive
Microsoft Lync Server support
- Requires Lync Server 2013 for registration and full operation
- Compatible with Lync Server 2010 with some feature and performance limitations CX5100 detailed specifications
- Refer to CX5100 datasheet